FANDOM

Zdezorientowany Olek który ciągle gubi klucze w piwnicy, a potem nie może ich znaleźć
{{{drużyna}}}
Olicjan
Płeć Chłopak
Włosy blond
Oczy fioletowe
Miejsce TBA
Związki TBA
Rodzina nieznana
Przyjaciele TBA
Wrogowie TBA
Lęki Pożyjemy,zobaczymy
Talent Pożyjemy,zobaczymy
Ksywy Olek

Olicjan

Jego pełne imię brzmi:

Zdezorientowany Olek, który urodził się 13 lutego 1998 roku w piątek, w szpitalu w Warszawie, po narodzeniu ważył 12 gramów, lecz dało się go uratować, nauczył się chodzić we wieku 2 lat, i hucznie z rodzicami Tedem i Zuzanną obchodził nowe tysiąclecie w 2000 roku i nowy wiek w 2001 roku. Od czasu gdy ma klucze, to zawsze gubi je w piwnicy w tym samym miejsu, a potem ne może ich znaleźć. Jego babcia Antonina która jest taka gruba, że nakręcono o niej film "W 80 dni dookoła Babci Olicjana - Antoniny która jest taka stara, że gdy wchodzi do muzeum to włącza się alarm" zmarła 18 maja 2005 roku, i Olek bardzo to przeżył, i przez to przez rok był załamany. Następnie w 2012 roku stał się bardzo humorystyczny i zabawny, każdy go w mieście znał, kocha słuchać muzyki Michaela Jacksona i Justina Biebera, w 2018 (akcja TP: ZS rozgrywa się w 2018 roku) roku zgłosił się do TP by wygrać dla rodziny. Powszechnie Olka zwą Zdezorientowany Olek który ciągle gubi klucze w piwnicy a potem nie może ich znaleźć, lub Olicjan.

Charakterystyka: Jest zawarta w imieniu.