FANDOM

Willow
TBA
Willow.jpg
Płeć Żeńska
Włosy Czerń
Oczy Zieleń
Lęki Boi się dużych zbiorników wodnych
Talent Fotograficzna pamięć, wspinaczka
Ksywy Will
Willow - 16 latka, miłośniczna wspinaczki i szczeniaczków. Dziewczyna obdarzona niezwykłą pamięcią.

Charakter

Will wierzy, że wszystko jest jak w bajce. Nastolatka marzy o znalezieniu swojego księcia i jest przekonana co do magii dobra. Posiada jednak swoją złą tajemnicę o której pamięta już od czasów przedszkola. Sprawia to, że jest wiecznie przerażona iż ktoś pozna prawdę i siła dobra której ona tak kibicuje pokona ją razem ze wszystkimi innymi złolami. I choć od tego czasu nie zrobiła nic złego, ma wielkie obawy. Jest przekonana iż posiada magiczną moc zmieniania smoków w szczeniaki i dlatego przygarnia ich coraz więcej wierząc, że tak jak ona chcą być dobre, ale potrzebują przykrywki dla swoich wcześniejszych czynów. Poświęca się szukaniu jednorożców, które jak jest przekonana mogą ją ułaskawić, a za milion ma nadzieję takiego kupić.

Zainteresowania

Willow ze swoim szczeniakowym upodobaniem mogłaby spokojnie zostać weterynarzem nawet w tej chwili. Jest to jej wielki talent. Problem pojawia się jedynie gdy zaczyna leczyć ludzi sposobami, których używa się do kuracji zwierząt.

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki