FANDOM

Totalna Porażka:Ostateczne Starcie

odcinek 3

Początek

Chris siedzi obok Chefa w kokpicie samolotu.

Chris: Ostatnio w Ostatecznym Starciu Totalnej Porażki: piętnaścioro dzieciaków którzy zajęli miejsca na podium w trzech poprzednich sezonach wzięło udział w pierwszym wyzwaniu tego sezonu. Zostali podzieleni na 2 drużyny, choć nie do końca, bo Heather odpadła. Tym samym otrzymała tytuł najgorszej z najlepszych i zajęła piętnaste miejsce w tym sezonie. Kto odpadnie w tym odcinku? Jakie szalone przygody spotkają zawodników tym razem? Czytajcie Totalną Porażkę:Ostateczne Starcie!

Intro

"Ja chciałbym być sławny"

Kamera wyskakuje z dziury na lotnisku, druga ze skrzydła samolotu i trzecia z kibelka. Kamera wędruje przez cały świat. Pokazuje kłócących się na lotnisku Louisa i Jo. Louis popycha Jo, potem Jo popycha Louisa i ten się przewraca. Kamera wędruje dalej. Wlatuje do wód Oceanu Atlantyckiego i pokazuje pływającego w nim Owena. Zbliżają się do niego piranie. Owen puszcza na nie bąka i piranie zdychają. Kamera wraz z bąkami w bańkach płynie na powierzchnię gdzie Bridgette surfuje. Zapach bąków sprawia że mdleje i wpada do wody. Obok na plaży na kamieniu Dawn medytuje.Kamera przenosi się do Francji gdzie przy Wieży Eiffla Courtney tańczy. Po lewej są Duncan i Gwen trzymający się za ręce. Duncan rzuca butem w Courtney, śmieje się z niej i zaczyna się całować z Gwen. Kamera przechodzi do Włoch, gdzie Kamil wybiega z pizzerii z ukradzioną pizzą. Za nim wybiega właściciel, macha pięścią i pokazuje mu fuck off. Kamera pokazuje Egipt, gdzie Mike zmienił się w Svetlanę i wskoczył na czubek piramidy. Na dole B majstruje przy piramidzie. W Indiach Heather goni Matsu, ale Luke podstawia jej nogę i ta się przewraca. Matsu podchodzi do Luke'a, przybijają piątkę i śmieją się z niej. W Nowym Jorku Alex przygląda się Statui Wolności. Drapie się po głowie i zaczyna biec w jej stronę. Zanim dobiega do niej, ona wybucha i po prawej pojawia się Chris z pilotem. Alex patrzy gniewnie na Chrisa. Na koniec wszyscy zawodnicy stają w kole i pochyleni trzymają się nawzajem. Kamera pokazuje się między nimi. Pokazuje co chwilę głowę innego zawodnika, a na końcu Chrisa. Kamera uderza Chrisa, odbija się od niego i pokazuje się napis Totalna Porażka:Ostateczne Starcie.

Klasa ekonomiczna

Podróżnicy siedzą na ławce z jednej strony pomieszczenia, Autostopowicze na przeciwko nich.

Kamil: Mi tam pasuje ten podział na drużyny i to,że jestem przywódcą tej lepszej.

Luke: Mi też. Piątka!

Kamil i Luke przybijają piątkę.

Jo: Frajerzy. Wypadną jako pierwsi.

Luke: Jeszcze zobaczymy, babochłopie.

Jo wstaje i podchodzi z pięścią do Luke'a.

Jo: Masz jakiś problem dezerterze?!

Luke: I kto to mówi! To nie ja rozwaliłem swoją drużynę w piątym sezonie żeby zbliżyć się do finału!

Jo: Ty dzieciaku jeszcze nawet nie występowałeś w tym programie!

Luke wyciąga kartkę z narysowanymi głowami jego konkurentów i obok głowy Jo zaznacza numer 2.

Jo: Oż ty teraz przegiąłeś!

Chce uderzyć Luke'a, ale podchodzą do niej Kamil i Matsu i ją przytrzymują. Jo kopnęła Matsu w krocze a Kamil ją mocno popchnął i poleciała na resztę swojej zdrużyny.

Luke(w swoich myślach):Ta cała Jo to straszna zadymiara. Może mi przeszkodzić w przejęciu ostatecznej nagrody. Więc mam głowę do ostrzału.

Wyzwanie

Kamera przez chwilę pokazuje lecący samolot, a potem zawodników i Chrisa którzy stoją przed London Eye w Londynie.

Chris: Naszą podróż dookoła świata tym razem nie zaczniemy w Egipcie, ale dla odmiany w Londynie. Więc waszym wyzwaniem będzie...

Luke: Przerobienie London Eye żeby wyglądało jak twój łeb? (gdy kończy mówić kieruje wzrok na Kamila)

Wszyscy w śmiech.

Chris: NIE!

Kamil słysząc "nie" schował do kieszeni śrubokręt i obcęgi.

Chris: To będzie...

Louis: Obrabowanie banku i danie pieniędzy tobie?

Znowu wszyscy w śmiech.

Chris:Hmmm... to całkiem niezły pomysł... ale nie! Jesteście tu po to, by stoczyć morską bitwę.

Matsu: Przecież tu nie ma morza.

Chris: Wiem i dlatego będziecie impromizować na Tamizie.

Matsu: Sprzedałbyś własną matkę, gdybyś nie zrobił tego w pierwszym sezonie.

Chris: Człowieku ty nie masz pojęcia, ilu krewnych już sprzedałem...

Wszyscy znowu w śmiech.

Alex: Powiedz że za to zapłaciłeś.

Chris: Niby za co?

Alex: Za wynajęcie Tamizy na czas twojego chorego wyzwania.

Chris: Co ty myślisz że ja mam nieskończenie wiele szmalu? No.. mam ale nie chcę go tracić na to. Wystarczy że muszę wykładać główną nagrodę.

Louis: Bla, bla, bla...

Chris: Zdecydowanie mi wystarczy, że musiałem wam wynająć 14 statków, 7 zielonych dla Podróżników i 7 czewonych dla Autostopowiczów. Więc lepiej po prostu zajmijcie pozycje i przestańcie mnie wpieniać małolaty! 

Chwila ciszy.

Chris: No dobra. Macie taką samą amunicję jak w siódmym odcinku poprzedniego sezonu.

Na Tamizie

Chris: Niechaj bitwa się zacznie!

Louis wystrzelił pierwszą kulę i zatopił statek Owena.

Owen: AAA! Ratunku! Błękitna oranżada mnie zaraz zaleje! AAA! Mmmmm... dobra!

Louis: I tak się w moich stronach sprawy załatwia! Ha!

Alex i B nagle wpadli na ten sam pomysł. ( Nie mieli pojęcia że ten drugi wymyślił to samo )

I obaj zbudowali to samo - bazuki z precyzyjnym celownikiem. B zestrzelił w ten sposób Gwen a Alex Bridgette.

Alex: Sorki.

B pokazał w języku migowym słowo przepraszam.

Jo: Co sorki? Co sorki? Hello idioci, mamy to wygra...

Nie skończyła, bo Luke w nią trafił.

Luke: To za wyzwiska w samolocie! HA HA!

Duncan: Teraz się zabawimy!

Wyrzucił kulę i trafił w spód statku, na którym stała Courtney. Statek powoli zaczął tonąć a ona przeskoczyła na statek Matsu. Jej statek zatonął.

Chris: Bez takich! Za to oboje odpadacie!

Matsu: A ja za co?

Chris nacisnął jakiś guzik na pilocie i statek Matsu wybuchł. Courtney i Matsu wylecieli w powietrze.

Courtney i Matsu: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kawałki statku Matsu zaczęły spadać na Autostopowiczów strącając B, Mike'a i Dawn.

Luke: To było dobre! Szkoda tylko że straciliśmy dwóch członków z drużyny.

Kamil: Uszy do góry. Mamy przewagę jednego kolesia. Spokojna twoja rozczohrana.

Louis: Panienki kończycie podwieczorek? Mamy tu dwóch przeciwników których trzeba strącić do wody!

Alex i Luke wystrzelili kule w swoim kierunku. Kule odbiły się od siebie zatapiając statki obu chłopaków.

Louis: No i dwóch na jednego!

Duncan: Zaraz się wyrówna!

Wystrzelił kulę w kierunku Louisa, ten kucnął i przeleciała mu nad głową.

Louis się wyprostował.

Louis: HA ha ha ah ah h ha ha ha ha!

Kula zmieniła się w bumerang, trafiła go w tył głowy i strąciła do wody.

Duncan: A nie mówiłem? Ha ha ha ah ha ha ha !

Kamil: Tego ci już nie podaruję!

Zaczął kierować swoim statkiem, ustawił na pełną prędkość i najechał na statek Duncana. W środku zrobiła się duża rysa która przepołowiła statek Duncana. Duncan zaczął szybko przebierać nogami, aż stanął na samym czubku, który jeszcze był najwyżej pod wodą, i tak stał ze złą miną, aż nie zniknął pod wodą.

Koniec wyzwania

Chris:Kamil właśnie zapewnił Podróżnikom zwycięstwo.

Kamil: Oh yeah!

Chris: Więc dzisiaj przy Buciorze Wstydu zobaczymy Autostopowiczów.

Ceremonia eliminacji

W samolocie.

Chris: Pierwsza drużynowa ceremonia eliminacji dopiero w trzecim odcinku.

Chwila ciszy.

Chris: Dawniej to dwie osoby już w pierwszym odcinku odpadały i sezon prędzej się rozwijał...

Znów chwila ciszy. Luke przewraca oczami.

Chris: Głosy już sprawdziłem. I wiem kto zostaje, a kogo kopnie los - a dokładniej, Bucior Wstydu. No więc tak: zostają: B, Mike, Dawn, Alex, Duncan i...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Owen! Jo wypadasz!

Jo: Co?! To niemożliwe!

Chris: A jednak tak! Stań w zaznaczonym miejscu.

Jo: Pożałujecie że ze mną zadarliścieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

W ostatnim wyrazie Chris uruchomił bucior Wstydu.

Zakończenie

Chris: Jesteście ciekawi co wydarzy się w następnym odcinku? Czytajcie kolejny bolesny, dramatyczny, upiorny, porażkowy odcinek Totalnej Porażki:Ostatecznego Starcia!!!

Ściemnienie ekranu.

Chris(po cichu):Byłem wystarczająco wredny?

KONIEC :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki