FANDOM

Totalna Porażka:Ostateczne Starcie

odcinek 11 - Viva Mexico

Początek

Kokpit samolotu.

Chris: Ostatnio w Ostatecznym Starciu: trzecia z rzędu podwójna eliminacja. Co do tych uczestników co zostali, wśród nich wyjątkowo jest więcej dziewczyn niż chłopaków. Czy ta sytuacja się odwróci i chłopacy zremisują ilością z płcią przeciwną? Czy może w finałowej czwórce będzie tylko jeden mężczyzna? Ale muszę przyznać, że byłby dopiero numer, gdyby Alex znowu zajął piąte miejsce i tym samym uzyskał hat-tricka. Nic już nie mam do dodania, pora zasiąść do czytania Totalnej Porażki: Ostatecznego Staaaaaaaaaaaarciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Intro

"Ja chciałbym być sławny"

Kamera wyskakuje z dziury na lotnisku, druga ze skrzydła samolotu i trzecia z kibelka. Kamera wędruje przez cały świat. Pokazuje kłócących się na lotnisku Louisa i Jo. Louis popycha Jo, potem Jo popycha Louisa i ten się przewraca. Kamera wędruje dalej. Wlatuje do wód Oceanu Atlantyckiego i pokazuje pływającego w nim Owena. Zbliżają się do niego piranie. Owen puszcza na nie bąka i piranie zdychają. Kamera wraz z bąkami w bańkach płynie na powierzchnię gdzie Bridgette surfuje. Zapach bąków sprawia że mdleje i wpada do wody. Obok na plaży na kamieniu Dawn medytuje.Kamera przenosi się do Francji gdzie przy Wieży Eiffla Courtney tańczy. Po lewej są Duncan i Gwen trzymający się za ręce. Duncan rzuca butem w Courtney, śmieje się z niej i zaczyna się całować z Gwen. Kamera przechodzi do Włoch, gdzie Kamil wybiega z pizzerii z ukradzioną pizzą. Za nim wybiega właściciel, macha pięścią i pokazuje mu fuck off. Kamera pokazuje Egipt, gdzie Mike zmienił się w Svetlanę i wskoczył na czubek piramidy. Na dole B majstruje przy piramidzie. W Indiach Heather goni Matsu, ale Luke podstawia jej nogę i ta się przewraca. Matsu podchodzi do Luke'a, przybijają piątkę i śmieją się z niej. W Nowym Jorku Alex przygląda się Statui Wolności. Drapie się po głowie i zaczyna biec w jej stronę. Zanim dobiega do niej, ona wybucha i po prawej pojawia się Chris z pilotem. Alex patrzy gniewnie na Chrisa. Na koniec wszyscy zawodnicy stają w kole i pochyleni trzymają się nawzajem. Kamera pokazuje się między nimi. Pokazuje co chwilę głowę innego zawodnika, a na końcu Chrisa. Kamera uderza Chrisa, odbija się od niego i pokazuje się napis Totalna Porażka:Ostateczne Starcie.

Pierwsza klasa

Luke: Dzięki że mnie wziąłeś ze sobą do pierwszej klasy. Przynajmniej na tobie z tych co zostali, można polegać.

Alex: No wiadomo. A co ty na to,żeby zemścić się na dziewczynach, a zwłaszcza na Dawn?

Luke: Stoi.

Klasa ekonomiczna

Gwen: Ech, no to nas załatwili. No, to się im udało. Ale spoko. Jak będę wygrywać wyzwania to będę cię zapraszać Bridgette.

Bridgette: To co, sugerujesz, że ja nie potrafię wygrać wyzwania?

Gwen: A żebyś wiedziała. Widziałam że podłożyłaś się Alexowi.

Bridgette: A sama przegrałaś z Luke'iem.

W czasie tej kłótni widać przez chwilę czyjeś oczy, a potem znikają.

Dawn: Dajcie spokój, musimy pozbyć się chłopaków bo oni pozbędą się nas nie czujecie tego?

Gwen & Bridgette: NIE!

Wyzwanie I

Chris: Witam w Meksyku. Dwa meksykańskie wyzwania już na was czekają, finałowa piątko.

Alex: Co to będzie?

Chris: Najpierw zawiążę wam oczy opaskami.

Chris zawiązuje oczy zawodnikom.

Chris: Teraz musicie rozbić pinaty z wizerunkami waszych byłych konkurentów, których już kopnął Bucior Wstydu. Pierwszy dostanie pewien przywilej w następnym wyzwaniu. Zniszczcie je, albo one zniszczą was.

Luke: Co?

W tym czasie pinata z wizerunkiem Louisa uderza Luke'a w głowę.

Chris: Ha ha ha, to. Aha, i nie wolno zdejmować opaski.

Luke: ARGH, Teraz POŻAŁUJESZ!

Zaszarżował na pinatę i przepołowił ją w powietrzu.

Chris: I tym uprzywilejowanym będzie właśnie Luke.

Chris wyciągnął ze strzępków pinaty jakąś zwiniętą kartkę która była włożona do plastikowego małego opakowania w kształcie piłki golfowej.

Chris: O tym będzie później.

Alex niszczy pinatę z wizerunkiem Kamila.

Alex: Chris, mogę już zdjąć opaskę?

Chris: Nom.

Alex zdejmuje opaskę i wyciąga to samo, co Chris z pinaty Luke'a.

Alex: Co to właściwie jest?

Chris: Wszystko niedługo wyjaśnię, jeśli będzie mi się chciało. Cierpliwości.

Dawn dotyka pinaty i piłka sama wylatuje.

Dawn: To to?

Chris: No tak.

Gwen i Bridgette niszczą po pinacie..

Chris: Okej, chodźcie za mną.

Wyzwanie II

Chris zamknął Luke'a w ogromnej komorze.

Luke: A gdzie ten przywilej?

Chris: Właśnie go otrzymujesz.

Luke: Inaczej to sobie wyobrażałem.

Chris: Nie mój problem.

Luke: Ergh...

Chris: W kasecie maszyny losującej znajduje się 5 kolejno ułożonych kul. Bęben maszyny jest pusty, zwalniamy blokadę i losujemy jedną kulę.

5 piłek golfowych spada na głowę Luke'a i zaczynają wirować co chwilę uderzając go w inne miejsce.

Chris: Nie wyjdziesz stąd dopóki nie złapiesz jednej z nich.

Luke: AU! AU! AU! POMOCY! AU AU!

Łapie jedną i wychodzi.

Luke: To bolało!

Chris bierze piłkę, wyjmuje kartkę i czyta.

Chris: Wylosowałeś bieg z meksykańskimi elementami. Nie mam pojęcia, o co chodzi, ale najpierw będzie szalona jazda przez kopalnię starym wózkiem, potem rzut podkową żeby otworzyć przejście, przepłynięcie rzeki Rio Grande na wielkim sombrero i przetoczenie się po dużej kolbie kukurydzy do mety, do której można się dostać tylko jeśli się odpowiednio zagra na Vihuelli, jak Mariachi.

Wszyscy patrzą na Chrisa w osłupieniu.

Chris: Dodatkowo to wszystko będzie NA CZAS. Pierwszy startuje Luke.

Luke wsiada do kopalnianego wózka.

Chris: Start!

Luke startuje. Ostra jazda prowadzi go na koniec tunelu po dwudziestu sekundach. Dopiero po pięciu rzutach trafia podkową, uruchamiając przejście. Płynie przez rzekę jak najszybciej, ale sombrero się wywraca.

Chris: Doliczam ci dwie minuty za zatonięcie.

Luke wydostaje się na drugi brzeg i rozpoczyna przetaczanie się na kolbie kukurydzy. Nawet nieźle mu to idzie i dociera do Vihuelli, na której nieudolnie rzępoli. Po minucie udaje mu się zagrać odpowiednio i dobiega do mety.

Chris: Niech no spojrzę, dziewięć minut i pięćdziesiąt siedem sekund plus dwie minuty to 11:57. Teraz kolej na Alexa.

Alex w kopalni jest jeszcze szybszy od Luke'a, bo zajmuje mu to 15 sekund. Podkową trafia za pierwszym razem i rzekę przepływa bez problemu. Sprawnie też przetacza się po kolbie kukurydzy, wyprzedza Luke'a o minutę i 50 sekund, ale gra na Vihuelli już mu tak nie idzie, dwie minuty sobie nie radzi i przekracza metę o czasie 12:03.

Chris: Nie powiem, nieźle. Bez zarzutów praktycznie. Teraz Dawn.

Luke(w myślach): Nie wie, biedaczka, że trochę pomajstrowałem w tych elementach...

Dawn startuje, ale wózek jest strasznie powolny i półtorej minuty zajmuje jej przejazd. Na domiar złego, a konkretnie manipulacji Luke'a, wózek, gdy już dojeżdża do celu, katapultuje Dawn, która trafia od razu w okolice Rio Grande.

Chris: Za pominięcie z premedytacją elementu biegu doliczam 10 minut.

Dawn zaczyna płynąć na sombrero, ale Luke je wtedy przedziurawił i zaczęło tonąć. Dawn posmutniała i po chwili zniknęła pod wodą.

Chris: Doliczam kolejne dwie minuty za zatonięcie.

Dawn zaczęła przetaczać się na kolbie, ale ona uległa zniszczeniu.

Chris: Za zniszczenie elementu wyzwania doliczam pięć minut.

Dawn, już całkiem zrezygnowana, pobiegła w stronę mety. Kiedy zaczęła grać, pękła struna.

Chris: Kolejne 5 minut za zniszczenie struny.

Luke patrzył na to wszystko zadowolony.

Luke(w myślach): Tak kończy każdy kto zadziera ze mną.

Chris: Dawn, twój czas to 23:43. Nie popisałaś się. Teraz Chef musi naprawić zniszczone części wyzwania a wy w tym czasie obejrzyjcie reklamy.

Reklama I

Lektor: Zawodnicy są rodzicami a prowadzący starcem. Dzieci zawodników będą ze sobą rywalizować. Okaże się, czy coś zostało w genach... koniecznie czytajcie Totalną Porażkę Podróż Po Świecie.

Kamera pokazuje Maniamana podpisującego umowę.

Maniaman: Polecam, Maniaman. Reżyser.

Reklama II

Gorączkowa konferencja Whipa, Maniamana i kilku innych reżyserów. Ciche szepty.

Whip: Nie...

Kolejne szepty.

Whip: Nie dopuścimy do tego.

Uderzył pięścią w stół.

Maniaman wstał.

Maniaman: Stawimy im czoło. Program musi trwać, mimo że ktoś próbuje go sabotować.

Whip: Nie pozwolimy, by zdominowali nas niebiescy niszczyciele.

Reklama III

W studiu podsumowań stoją Chris i Chef.

Chris: Kupujcie Żel do Włosów Chrisa McLeana! Panienki padną!

Posmarował sobie włosy, po chwili Chef się przewrócił od smrodu tego żelu.

Chris: E... i nie tylko panienki... i pamiętajcie ,że macie to kupić. 100% dochodów pójdzie na potrzeby prowadzącego Totalnej Porażki.... czyli Mnie.

Koniec reklam, wyzwanie II

Chris: Dobra, wszystko naprawione, ale żeby przyspieszyć, bo przez reklamy zeszło trochę czasu i pozostali wykonali już to wyzwanie, powiem ich wyniki. Czas Gwen to 19:49, a Bridgette 18:04. Znaczy to, że Luke zdobywa nietykalność.

Luke: O tak! A do pierwszej klasy wybieram Alexa.

Alex: Świetnie, dzięki.

Chris: Zapraszam na ceremonię eliminacji.

Ceremonia eliminacji

Chris: Przejrzałem wasze głosy, i widzę, że ktoś nienormalny oddał głos na Luke'a, kiedy on jest nietykalny. Zatem mamy tylko cztery ważne głosy. Bezpieczni są Luke i Alex, na którego nikt nie głosował. Trzy osoby są zagrożone, dwie mają po jednym głosie, a trzecia ma dwa głosy. Tą osobą jest...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Dawn.

Bucior Wstydu

Luke: Chris, mogę ja uruchomić Bucior Wstydu?

Chris: Jak chcesz to ok, ja już jestem dzisiaj zmęczony.

Dawn: Ciekawe czym... AAAAAAAAAAAAAA!

Luke uruchomił Bucior Wstydu.

Końcówka

Chris: No i mamy wyrównaną finałową czwórkę. Po dwoje chłopaków i dziewczyn.

Alex: I nie zająłem piątego miejsca.

Alex jest tym faktem zadowolony.

Chris: No tak, i Alex nie zajął piątego miejsca. Jesteście ciekawi co wydarzy się w następnym odcinku? Oczywiście dostałem cynk od Reżysera, że pewni złośliwcy nie będą ciekawi, ale i tak zachęcam was do czytania Totalnej Porażki:Ostatecznego Staaaaaaaaaaaaarciaaaaaaaaaaaaa!

KONIEC :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki