FANDOM

Timmy
-
Timmy
Płeć Facet
Włosy Brązowe
Oczy Niebieskie
Miejsce -
Związki -
Rodzina Nieznana
Przyjaciele -
Wrogowie -
Lęki Być pośmiewiskiem i węży
Talent Grać w gry

Malować Oszukiwać (Rzadko)

Ksywy Tim/MMI/My Tim
Dubbing -

Timmy jest prawie jedyną normalną postacią Avka, lubi owoce, ma 20 lat, szuka dziewczyny.

Zgłosił się do gry nie tylko po to by zgarnąć forsę, lecz również by poznać nowych kumpli i dziewczynę. Nie wierzy w Boga.

W przeszłości Timmy nie miał zbyt udanych związków. Interesuje się geografią, sportem, przyrodą, matematyką i malarstwem, lecz nie jest kujonem. Lubi dziewczyny o azjatyckim kolorze skóry, jest bardzo tolerancyjny, często ma swoje zdanie i zawsze ma coś do powiedzenia. Jest silny w grupie, umie słuchać i sprawić, żeby inni go sluchali. Łatwo go wkurzyć, czasem może się posunąć do specjalnej eliminacji lub fałszerstwa głosów. Jest Niemcem, lecz urodził się w Czechach. Jego matka jest Polką a tata Rosjaninem, homoseksualistą. Timmy nie jest taki jak ojcec, chce założyć dobrą rodzinę. Miał bardzo trudne dzieciństwo, 3 lata powtarzał 4 klasę podstawówki, a dwa lata piątą. Szósta klasa poszła mu prosto i następnie został najlepszym sportowcem w szkole. Mieszka we Frankfurcie nad Odrą, koło Słubic (W których mieszka Stwórca, lecz nie zna żadnego "Timmy'ego"). Postać jest zlepką autora i jego kilku znajomych,z elementami dodanymi (np. sportowiec, Czechy, Niemcy).

Lubi i nie lubi

Lubi

  • Sport
  • Geografię
  • Przyrodę
  • Matmę
  • Malarstwo
  • Dziewczyny
  • Naukę
  • Wygrywanie
  • Poznawać kumpli
  • Mieć dziewczynę
  • Siedzieć na kompie/tablecie/telefonie

Nie lubi

  • Osób które go wkurzają
  • Powtarzać klasy
  • Gdy się z niego ktoś śmieje
  • Rosjan
  • Oszustwa i oszustów (Chociaż sam czasem się do tego posuwa)
  • Osób mówiących o trzeciej osobie
  • Brak dostępu do neta.
  • Tematów typu "Przyjaźń to, przyjaźń tamto"

Fikcje

TBA