FANDOM

Severin (Sig)
???
Severin.png
Płeć męska
Włosy brązowe
Związki  ???
Rodzina Matka i Ojciec (nie żyją), wujek
Przyjaciele  ???
Wrogowie  ???
Lęki Strata wujka, zrobienie przykrości drugiej osobie
Talent Gra na skrzypcach i saksofonie, poliglota, jednoczy ludzi
Ksywy  ???
Dubbing Józef Pawłowski

Severin - Postać Michałka 2000.Ma on 17 lat i mieszka w Monachium.Jest bardzo przyjaznym, wrażliwym,sympatycznym, ambitnym i przystojnym chłopakiem.Ma wielu przyjaciół, którym zawsze pomaga.Dziewczyny za nim szaleją, ale on oto nie dba.On szuka takiej dziewczyny co go nie wystawi.Stara się być dla wszystkich w porządku. Ma dar języków, gdyż poza Niemieckim zna Angielski perfekt, Polski, Japoński, Hinduski i Francuzki.Chodzi na siłownie i ma bzika na punkcie czekolady.Gra na skrzypcach i na saksofonie.Jest wielkim fanem Totalnej Porażki.W wieku 16 lat wyjechał do Stanów, by tam poznać nowych ludzi.Po tygodniu w Stanach już zbratał ze sobą 67 ludzi.Severin potrafi wrogów zamienić w przyjaciół lub kochanków.Severin jest wielkim fanem Bayernu Monachium i reprezentacji Niemiec w Piłce Nożnej.

Gdy miał 10-14 lat był zupełnie inny.Był wtedy wredny i antagonistyczny.W wieku 14 lat jego rodzice mieli wypadek samochodowy, który zakończył się ich śmiercią .Chłopak bardzo to przeżył. Od tej chwili z pomocą wujka stał się lepszym człowiekiem. Chociaż Severin miewa czasami chwile słabości, gdy zachowuje się tak, jak dawniej.

Fikcje w których bierze udział:

Zabawy w których bierze udział:

Kto jest najlepszy?

Miejsce: (1 / 35) Zwycięzca!!!

Kto jest najlepszy? 2 - Następny rozdział

Miejsce: (34 / 35)

Czy polubisz Severina?
 
3
 
3

Ankieta stworzona dnia maj 18, 2016, o godzinie 19:04.
Oddanych głosów: 6

Więcej z Fandomu

Losowa wiki