FANDOM

Opening

UWAGA! Dalsza część artykułu zawiera spoilery! Czytasz na własną odpowiedzialność!

I wanna be Famous (pełna wersja)

Totalna Porażka w Trasie Opening PL-001:01

Totalna Porażka w Trasie Opening PL-0

Kamera wlatuje do telewizji,inna kamera wyskakuje z kampera WDR,potem zmiania się serial i wyskakuje kolejna kamera z kraboburgera w Tłustym Krabie,potem widok przechodzi do "Kuchenne Rewolucje",gdzie SpongeBob z Max'em gotują Kraboburgera,Geslerr go próbuje i rzyga,potem kamera przechodzi do "Steven Universe",gdzie Dakotha goni Toby'ego i Timmy'ego,a w domku Klejnotów siedzą  Pan Krab,Elenne,Milene i Molly ze Stevenem. Następnie widok przechodzi do "Gwiezdne Wojny epizod VIII",gdzie Vampie i Scott walczą z Skalmarem i Jo,walce przygląda się SpongeBob z Lightingiem i z góry spada Brajan kłócący się z Bartkiem,potem przechodzi do "Dragon Ball Kai",gdzie Goku walczy z Sam,Cat i Brickiem,Sugar na drugim planie zajada frytki ,a Courtney zmienia się w SS4 (Super Sayan 4) i pokonuje Goku,potem kamera przelatuje do "Wróżkowie Chrzestni" ,gdzie Plankton i Pan Crucker  trzymają Wandę,Cosma i Puffa w siatce zmniejszającej,i  do pokoju wlatuje Ella z ptakami,potem wpada Vicky z Anną Marią,A.M psika się tym utwardzaczem,Vicky mdleje,potem do pokoju wpada Ezekiel i wszystko demoluje. Kamera przechodzi do miejsca ceremonii eliminacji,i wszyscy tam siedzą w kole,kamera robi ZOOM na Max'a i Dakothę próbujących się pocałować,przychodzi Chris i pokazuje im walizki z forsa,i Max,i Dakotha zaczynają się o nie tłuc,kamera się oddala,wszyscy gwiżdżą,pokazuje się napis "Seriale Totalnej Porażki".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki