FANDOM

Wygląd

Randy jest afroamerykaninem. Ma małą bródkę na podbródku,mały nos, duże, brązowe oczy i duże usta. Jest dobrze zbudowany i szczupły. Ma czarne dredy, których większą część chowa pod robioną na drutach ogromnym nakryciem głowy w stylu reggae. Nosi zwykłą, uniwersalną, białą koszulkę z krótkim rękawem, na którą zakłada czerwoną koszulę z fioletowymi i niebieskimi paskami. Ubiera zielone spodenki z zawiniętymi nogawkami. Na stopach ma zwykłe czarno-szare japonki.

Charakter

Randy jest ciągle wyluzowany. Słucha muzyki reggae. Lubi spędzać całe dnie na plaży i nienawidzi zimna. Nie lubi zwierząt. Lubi romantyczne wieczory. Świetnie całuje. Dla swojej dziewczyny zrobi wszystko. Jest bardzo podobny charakterem do Geoff'a. Nie ma dobrych ocen w szkole, ale to mu nie przeszkadza. Nie ma komputera, ponieważ uznał, że woli spędzać czas na dworze, niż w domu, siedząc w jednej pozycji. Jest bardzo tolerancyjny i głównie "patrzy" na charakter gdy się zaprzyjaźnia. Jest nieuważny. Czasami olewa kogoś dla swoich potrzeb. Ma bardzo dużo przyjaciół.

Ciekawostki

  • Ma młodszego brata Ian'a
  • Jego jedynym zwierzakiem była ryba.
  • Miał dwie dziewczyny, które rzuciły go, mimo że był w nich bardzo zakochany.
  • Występuje w Totalna Porażka:Kolejne Starcie. Zajął 11 miejsce.
Lubicie tą postać?
 
5
 
0
 
3
 
2
 
1

Ankieta stworzona dnia maj 11, 2014, o godzinie 14:25.
Oddanych głosów: 11

Więcej z Fandomu

Losowa wiki