FANDOM

Totalna Porażka:Nawiedzony Dom

odcinek 8

Studio podsumowania

Chris i Whip stoją w studiu.

Chris:Witajcie.To ja Chris McLean. Udało mi się uzyskać prawa do wyłącznego prowadzenia podsumowania.

Whip:Ale nie wolno ci kazać gościom wykonywać żadnych zadań. Namęczyłeś ich w programie.

Chris:Ja tu jestem prowadzącym i ja decyduję,co będzie w programie.

Whip:Ale to JA cię zatrudniłem na prowadzącego tego show i w każdej chwili mogę cię zwolnić! A poza tym nająłem kogoś jeszcze,kto razem z tobą poprowadzi to podsumowanie. Oto Alex!

Alex wychodzi.

Alex:Hejka wszystkim.

Chris:Dobra,dobra. Pora może powitać naszych wielkich przegranych!

Wychodzą wszyscy,którzy odpadli już w tym sezonie w kolejności,w jakiej odpadali,prócz Dakoty,bo Chris nie zgodził się na jej występ w podsumowaniu,oraz Camerona i Lightninga,którzy są w szpitalu od obrażeń,które ponieśli w grze.

Whip:Porozmawiamy sobie z nimi.Alex zadawaj pytania.

Alex:Ok.Zaczniemy od Anny Marii.Na serio wolałaś zrezygnować niż wykonać zadanie i narazić się na uszczerbek w wyglądzie?

Anna Maria(pryskając się lakierem):Tak,te zadania to strata czasu.

Alex(kaszląc od lakieru):Ale dlaczego tak uważasz?

Anna Maria:Mój wygląd jest warty więcej niż główna nagroda w tym beznadziejnym show!

Alex:Jak sądzisz.Następną osobą jest Sam.Sam,zaskoczyło cię to że odpadłeś już w pierwszym odcinku?

Sam(grając na konsoli):Niezbyt.Ale cieszę się,że chociaż nie odpadłem jako pierwszy.

Alex:Wiesz już,kto jest winny twojej eliminacji?

Sam:Nie,nie rozumiem za bardzo tego wszystkiego.

Alex:Ty nam za wiele nie powiesz,w przeciwieństwie do następnej osoby którą zapytam.Staci?

Staci:Pytania wymyśliła moja babcia z dalekiej starożytności!

Alex:Wiesz co było powodem twojej eliminacji?

Staci:Tak.Wszyscy zazdrościli mi wielkich dokonań moich krewnych i wiedzieli,że nie daliby sobie ze mną rady!

Alex:Do ciebie nie mam więcej pytań.Teraz ty Scott.

Scott:O co chodzi szczawiu?

Alex:Spodziewałeś się że odpadniesz?

Scott:Ani trochę.Nie spodziewałem się że moja strategia choć w jednym stopniu zawiedzie.

Alex:A co sądzisz o kolesiu,który pojawił się niedawno w show? O Louisie,jeśli się nie mylę?

Scott:Ten koleś jest godny podziwu.Jakby ktoś wsadził mnie do klonownicy i stworzył jego,tylko z innym wyglądem.

Alex:Następna jest dopiero co wyciągnięta z lochów nawiedzonego domu Zoey.

Zoey:Jak dopadnę tego Louisa,to go...

Alex:Wiemy,marny jego los.Zadam ci jedno pytanie dlatego,że padłaś jego ofiarą,i będzie ono proste:komu kibicujesz?

Zoey:Jasne,że Mike'owi.

Alex:I ostatni nasz gość,czyli Brick.Wiesz co się stało,co sprawiło,że tu jesteś?

Brick:Nacisnąłem jakiś guzik i spadłem w dół,a potem poleciałem wysoko w chmury,później dowiedziałem się,że uznano mnie za wyeliminowanego.

Alex:Ale wiesz,przez kogo się tu znalazłeś?

Brick:Przez tego nowego.Od początku mu nie ufałem.Chciałbym mu się jakoś odpłacić.

Chris:No to będziesz miał szansę.Drugą częścią dzisiejszego podsumowania jest głosowanie na tego,kogo nie chcecie w finałowej czwórce.

Alex:Rozdam wam kartki,na których napiszecie imię zawodnika,którego chcecie pozbawić szansy na zwycięstwo.

Trochę czasu później...

Chris:Sprawdzamy wasze głosy.Jeden głos na Louisa,jeszcze jeden,a kolejny na B!

Chris bierze kolejne kartki.

Chris:Następne dwa głosy są na B!

Chris bierze ostatnią kartkę.

Chris:A ostatni głos jest na...

Dramatyczna muzyka z ceremonii eliminacji.

Chris:Louisa!Ponieważ B i Louis zremisowali liczbą głosów,o eliminacji zadecydują wyniki z ankiet naszych widzów.Chefie...

Chef przynosi kartkę z wynikiem ankiety. Przegląda ją, długo trzyma widownię w napięciu...

Chris:A więc odpada B!

Whip:Teraz idź mu o tym powiedz,a ja w tym czasie wykonam twoją lekką robotę.

Chris wychodzi ze studia.

Whip:Widzieliście podsumowanie,przyczyniliście się do eliminacji kolejnego zawodnika.Żeby zobaczyć zmagania finałowej czwórki,koniecznie czytajcie Totalną Porażkę:Nawiedzony Dom!

Ekran kamery ciemnieje.

Chef:To ty powinieneś się tym zajmować nie ten laluś.

Whip: To więcej niż pewne.

​KONIEC :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki