FANDOM

Omega
{{{drużyna}}}
Omega
Płeć Kobieta
Włosy Brązowe
Oczy Brązowe
Związki Ambrosio
Rodzina Ojciec, Matka, Przybrani rodzice
Przyjaciele TBA
Wrogowie TBA
Lęki TBA

Życiorys

Omega pochodzi jest Greczynką, lecz przez pierwsze lata życia mieszkała z rodziną w Iraku, lecz po wybuchu wojny wrócili do ojczystego kraju, gdzie poznała Ambrosia. Gdy miała 12 lat, ojciec zginął pod kołami samochodu, a matka poznała nowego faceta, który zaczął się nad Omegą znęcać, a mama zaczęła pić. Omega trafiła w końcu do domu dziecka, i do rodziny zastępczej z którą dużo podróżowała po świecie (na kilka wypraw zabrali Ambrosia, gdzie on wyszedł z friendzone, i zostali parą), oraz uprawiała sport. Od byłych rodziców całkowicie się odcięła (Za nimi nie tęskniła, a oni mieli zakaz zbliżania się do niej), jedynie utrzymywała kontakty z resztą rodziny. Omega chodziła ze swoim chłopakiem również na kursy angielskiego (chcą się przeprowadzić do Kanady) i na boks przez trochę czasu.

Charakter

Omega ma dość mocny charakter, w związku z facetem lubi dominować, oraz by facet nie był pizdą. Nie zaszkodzi jej nawet bójka z chłopakami (A z Ambrosien zabijają się często). Potrafi być kochana, miła, życzliwa, i na ogół tak jest, ale swoich wrogów nie spuszcza z oczu. Oczywiście od czasu do czasu sobie poćwiczy, czasem jest bardzo wrażliwa, kocha zwierzęta i podróże, kocha rywalizację i adrenalinę, jedzenie również. Można ją porównać do mieszanki Courtney z WTP&TPwT,Stephanie,Gwen, Leshawny i Bridgette.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki