Fandom

NFTP

Strona główna

1345stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Witamy na Nowej Fikcji Totalnej Porażki!
Na tej wiki możesz napisać własne sezony Totalnej Porażki!
Strony organizacyjne
 
  • Regulamin wiki - Najważniejsza strona na wiki! Każdy musi się z nią zapoznać!
  • Powtarzalne imiona - Zobacz listę najczęściej spotykanych imion postaci na wiki - zanim wymyślisz kolejnego Alex'a, Dick'a lub Lucasa, może najpierw sprawdzisz, czy któryś z już istniejących jest tym, którego potrzebujesz?
  • Quiz - masz sporą wiedzę o Totalnej Porażce? A może po prostu chcesz się sprawdzić? Spróbuj swoich sił! Quiz zmienia się co jakiś czas. (zobacz wyniki/zgłoś się)
  • Zabawy - różne inne sposoby spędzenia czasu na wiki w przyjemny (lub nie do końca) sposób. Znajdź coś dla siebie w tej kategorii.
Dla początkujących
Jeśli jesteś nowy i nie wiesz, jak się odnaleźć na wiki, przeczytaj poniższe punkty.
  • Pierwsza rzecz, jaką powinieneś zrobić na tej wiki, to przeczytać nasz Regulamin. Każdy użytkownik powinien się z nim zapoznać zanim zacznie cokolwiek pisać na wiki.
  • Jeśli szukasz ciekawych fikcji, które już dobiegły końca, zajrzyj tutaj. Możesz zaczerpnąć z nich pewną inspirację do własnych, ale pamiętaj że plagiat jest zabroniony.
  • Masz już tytuł? Świetnie! Teraz możesz rozpocząć pisanie. Wejdź tutaj i pisz. Pamiętaj tylko, że nazwa fikcji musi być pisana z dużych liter (na przykład Zamek Totalnej Porażki).
  • Odwiedź stronę Najczęstsze błędy i zobacz jakich nie popełniać.
  • Chcesz z kimś pogadać? Poznać innych autorów fikcji? Zajrzyj do Pokoju Zwierzeń.
  • Zauważyłeś spam? A może chcesz zrezygnować z pomysłu na fikcję żeby napisać inną? Nie martw się, po prostu kliknij przycisk Zgłoś do usunięcia w pasku na dole danej strony.
  • Masz jakieś dodatkowe pytania? Zapytaj któregoś z adminów.
Pokój Zwierzeń
Wejdź>
Postęp!

Dołącz już dziś i pomóż nam osiągnąć 1500 artykułów! Zostało nam jeszcze 155 do osiągnięcia celu.

Nasza Ekipa

Administracja

Whip125

LadyBetter

Yorgon

Moderatorzy

Maka503

Sigurvegarinn

Totaldrama52

Centrum Sztuki i Rzemiosła

  • Whip125

    Czwarta odsłona wyborów. Tym razem to już nie użytkownicy będą uczestniczyć, tylko... tak, zgadza się... postacie z TP! Chodzi o to, żeby zastąpić na odznaczeniach ze ścieżki 'Postacie' postacie użytkowników postaciami z TP. Ponieważ tych postaci by…

    Czytaj całość >

Najnowsze Dyskusje

Ładuję Dyskusje...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki