Wikia

Ten obraz będzie służył jako obraz promocyjny w wynikach wyszukiwania i innych miejscach.
Odrzucić
Publikuj

NFTP

Lubisz Totalną Porażkę? Zawodnicy odpadali nie w tej kolejności, co chciałeś/chciałaś? Masz pomysł na nową lokację do sezonu Totalnej Porażki? Zapraszamy do NFTP!
Witamy na Nowej Fikcji Totalnej Porażki!
Na tej wiki możesz napisać własne sezony Totalnej Porażki!
Strony organizacyjne
 
  • Aktywni Użytkownicy - Jesteś bardzo aktywnym użytkownikiem? Jeśli tak to koniecznie musisz się tutaj zapisać by było wiadomo!
  • Regulamin wiki - Najważniejsza strona na wiki! Każdy musi się z nią zapoznać!
  • Wolne Nazwy Fikcji - Nie masz pomysłów na fikcję? To może ta strona ci pomoże!
  • Cele użytkowników - Jesteś ambitnym użytkownikiem? Zapisz tu swoje cele, do których będziesz dążyć. Aktualizacja co miesiąc.
  • Powtarzalne imiona - Zobacz listę najczęściej spotykanych imion postaci na wiki - zanim wymyślisz kolejnego Alex'a, Dick'a lub Lucasa, może najpierw sprawdzisz, czy któryś z już istniejących jest tym, którego potrzebujesz?
  • NFTP News - jest to pierwszy kanał informacyjny na wiki, autorstwa tego pana. Autor zaprasza do czytania!
  • Quiz - masz sporą wiedzę o Totalnej Porażce? A może po prostu chcesz się sprawdzić? Spróbuj swoich sił! Quiz zmienia się co jakiś czas. (zobacz wyniki/zgłoś się)
  • Zabawy - różne inne sposoby spędzenia czasu na wiki w przyjemny sposób. Znajdź coś dla siebie w tej kategorii.
Dla początkujących
Jeśli jesteś nowy i nie wiesz, jak się odnaleźć na wiki, przeczytaj poniższe punkty.
  • Pierwsza rzecz, jaką powinieneś zrobić na tej wiki, to przeczytać nasz Regulamin. Każdy użytkownik powinien się z nim zapoznać zanim zacznie cokolwiek pisać na wiki.
  • Jeśli szukasz ciekawych fikcji, które już dobiegły końca, zajrzyj tutaj. Możesz zaczerpnąć z nich pewną inspirację do własnych, ale pamiętaj że plagiat jest zabroniony.
  • Na tej stronie znajdziesz kilka tytułów fikcji, które możesz użyć, jeśli brakuje ci własnych pomysłów.
  • Masz już tytuł? Świetnie! Teraz możesz rozpocząć pisanie. Wejdź tutaj i pisz. Pamiętaj tylko, że nazwa fikcji musi być pisana z dużych liter (na przykład Zamek Totalnej Porażki).
  • Odwiedź stronę Najczęstsze błędy i zobacz jakich nie popełniać.
  • Nikt nie czyta twojej fikcji? Wejdź tutaj i zareklamuj ją.
  • Chcesz z kimś pogadać? Poznać innych autorów fikcji? Zajrzyj do Pokoju Zwierzeń.
  • Zauważyłeś spam? A może chcesz zrezygnować z pomysłu na fikcję żeby napisać inną? Nie martw się, po prostu kliknij przycisk Zgłoś do usunięcia w pasku na dole danej strony.
  • Masz jakieś dodatkowe pytania? Zapytaj któregoś z adminów.
Pokój Zwierzeń

0

Nowa Fikcja Totalnej Porażki Wiki

Wejdź>
Postęp!

Dołącz już dziś i pomóż nam osiągnąć 1500 artykułów! Zostało nam jeszcze 321 do osiągnięcia celu.

Nasza Ekipa

Administracja

Whip125

LadyBetter

Yurisia

Moderatorzy

Maka503

Mr. WarmCroissant

Centrum Sztuki i Rzemiosła

Aktywność na Forum

  • Whip125

    Pokój Cygana. Cygan siedzi na łóżku i gra na komórce ale widać na jego twarzy niespotykany dotąd wyraz. Albo raczej, spotykany. Co rok o tej samej porze, tylko tym razem jakiś taki smutniejszy.

    Lektor: Jutro ciekawy dzień. Inauguracja nowego roku szk…

    Czytaj całość >

Nowość na wiki, posiadająca więcej funkcji niż forum.
Już dostępna na wiki!

Więcej od Wikii

Losowa wiki