Fandom

NFTP

Strona główna

1211stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Witamy na Nowej Fikcji Totalnej Porażki!
Na tej wiki możesz napisać własne sezony Totalnej Porażki!
Strony organizacyjne
 
  • Aktywni Użytkownicy - Jesteś bardzo aktywnym użytkownikiem? Jeśli tak to koniecznie musisz się tutaj zapisać by było wiadomo!
  • Regulamin wiki - Najważniejsza strona na wiki! Każdy musi się z nią zapoznać!
  • Cele użytkowników - Jesteś ambitnym użytkownikiem? Zapisz tu swoje cele, do których będziesz dążyć. Aktualizacja co miesiąc.
  • Powtarzalne imiona - Zobacz listę najczęściej spotykanych imion postaci na wiki - zanim wymyślisz kolejnego Alex'a, Dick'a lub Lucasa, może najpierw sprawdzisz, czy któryś z już istniejących jest tym, którego potrzebujesz?
  • NFTP Special News - jest to n-ty kanał informacyjny na wiki, autorstwa tego pana. Autor zaprasza do czytania!
  • Quiz - masz sporą wiedzę o Totalnej Porażce? A może po prostu chcesz się sprawdzić? Spróbuj swoich sił! Quiz zmienia się co jakiś czas. (zobacz wyniki/zgłoś się)
  • Zabawy - różne inne sposoby spędzenia czasu na wiki w przyjemny (lub nie do końca) sposób. Znajdź coś dla siebie w tej kategorii.
Dla początkujących
Jeśli jesteś nowy i nie wiesz, jak się odnaleźć na wiki, przeczytaj poniższe punkty.
  • Pierwsza rzecz, jaką powinieneś zrobić na tej wiki, to przeczytać nasz Regulamin. Każdy użytkownik powinien się z nim zapoznać zanim zacznie cokolwiek pisać na wiki.
  • Jeśli szukasz ciekawych fikcji, które już dobiegły końca, zajrzyj tutaj. Możesz zaczerpnąć z nich pewną inspirację do własnych, ale pamiętaj że plagiat jest zabroniony.
  • Masz już tytuł? Świetnie! Teraz możesz rozpocząć pisanie. Wejdź tutaj i pisz. Pamiętaj tylko, że nazwa fikcji musi być pisana z dużych liter (na przykład Zamek Totalnej Porażki).
  • Odwiedź stronę Najczęstsze błędy i zobacz jakich nie popełniać.
  • Chcesz z kimś pogadać? Poznać innych autorów fikcji? Zajrzyj do Pokoju Zwierzeń.
  • Zauważyłeś spam? A może chcesz zrezygnować z pomysłu na fikcję żeby napisać inną? Nie martw się, po prostu kliknij przycisk Zgłoś do usunięcia w pasku na dole danej strony.
  • Masz jakieś dodatkowe pytania? Zapytaj któregoś z adminów.
Pokój Zwierzeń

2

Nowa Fikcja Totalnej Porażki Wiki

Wejdź>
Postęp!

Dołącz już dziś i pomóż nam osiągnąć 1500 artykułów! Zostało nam jeszcze 289 do osiągnięcia celu.

Nasza Ekipa

Administracja

Whip125

LadyBetter

Yurisia

Moderatorzy

Maka503

Mr. WarmCroissant

Centrum Sztuki i Rzemiosła

Najnowsze Dyskusje

Ładuję Dyskusje...

Więcej w Fandom

Losowa wiki