FANDOM

Witamy na Nowej Fikcji Totalnej Porażki!
Na tej wiki możesz napisać własne sezony Totalnej Porażki!
Strony organizacyjne
 
  • Regulamin wiki - Najważniejsza strona na wiki! Każdy musi się z nią zapoznać!
  • Powtarzalne imiona - Zobacz listę najczęściej spotykanych imion postaci na wiki - zanim wymyślisz kolejnego Alex'a, Dick'a lub Lucasa, może najpierw sprawdzisz, czy któryś z już istniejących jest tym, którego potrzebujesz?
  • Quiz - masz sporą wiedzę o Totalnej Porażce? A może po prostu chcesz się sprawdzić? Spróbuj swoich sił! Quiz zmienia się co jakiś czas. (zobacz wyniki/zgłoś się)
  • Zabawy - różne inne sposoby spędzenia czasu na wiki w przyjemny (lub nie do końca) sposób. Znajdź coś dla siebie w tej kategorii.
Dla początkujących
Jeśli jesteś nowy i nie wiesz, jak się odnaleźć na wiki, przeczytaj poniższe punkty.
  • Pierwsza rzecz, jaką powinieneś zrobić na tej wiki, to przeczytać nasz Regulamin. Każdy użytkownik powinien się z nim zapoznać zanim zacznie cokolwiek pisać na wiki.
  • Jeśli szukasz ciekawych fikcji, które już dobiegły końca, zajrzyj tutaj. Możesz zaczerpnąć z nich pewną inspirację do własnych, ale pamiętaj że plagiat jest zabroniony.
  • Masz już tytuł? Świetnie! Teraz możesz rozpocząć pisanie. Wejdź tutaj i pisz. Pamiętaj tylko, że nazwa fikcji musi być pisana z dużych liter (na przykład Zamek Totalnej Porażki).
  • Odwiedź stronę Najczęstsze błędy i zobacz jakich nie popełniać.
  • Chcesz z kimś pogadać? Poznać innych autorów fikcji? Zajrzyj do Pokoju Zwierzeń.
  • Zauważyłeś spam? A może chcesz zrezygnować z pomysłu na fikcję żeby napisać inną? Nie martw się, po prostu kliknij przycisk Zgłoś do usunięcia w pasku na dole danej strony.
  • Masz jakieś dodatkowe pytania? Zapytaj administrację.
Pokój Zwierzeń

Pokój Zwierzeń

Wejdź>
Postęp!

Dołącz już dziś i pomóż nam osiągnąć 1500 artykułów! Zostało nam jeszcze 418 do osiągnięcia celu.

Nasza Ekipa

Administracja

Whip125

Yorgon

Moderatorzy

Maka503

Totaldrama52

Centrum Sztuki i Rzemiosła

  • Deerloud

    Hejcia! Po dłuuugiej przerwie wróciłam na Wiki. Wraz ze mną powraca gra, która się kiedyś zajmowałam. Tradycyjnie jeśli ktoś chętny, niech napisze. Uwaga! Gra nie działa na telefonach, tabletach itp.http://deerloud.deviantart.com/art/To-many-puf-gam…

    Czytaj całość >

Najnowsze Dyskusje

Ładuję Dyskusje...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki