FANDOM

Matty
???
Matty
Płeć Mężczyzna
Liczba sezonów  ???
Miejsce  ???
Związki  ???
Rodzina Ojciec i Matka
Przyjaciele  ???
Wrogowie  ???
Lęki  ???
Talent Wiedza
Ksywy Kujon
Dubbing  ???

Matty - Jest to postać 2 generacji Michałka.

Krótki życiorys

Matty urodził się w mieście Edmonton. Jego rodzina była bardzo biedna, ale robili wszystko co w ich mocy, by zapewnić synowi bezpieczeństwo.

Chłopak nigdy nie posiadał komputera, komórki itp. z powodów finansowych rodziców. Od 4 lat był uważany w domu za "Wszechwiedzącego Człowieka" i "Dar od Boga". On z tego powodu pobierał wiedzę z wypożyczonych książek. On wiedzę łatwo wchłaniał. Nie interesowali go inni, dlatego stał się największą ofiarą w Gimnazjum.  Często się również wymądrzał i był marudny. To sprawiło, że jeszcze bardziej mu dokuczali.

Matty był bardzo dobrym uczniem, który pokazał na co go stać zdobywając średnią 5.1. Za stypendium od szkoły kupił sobie okulary. Lecz w następnej klasie było o wiele gorzej. Koledzy tak go dręczyli, że nie mógł się skupić nawet na nauce i często chorował.Matty po pewnym czasie opuścił się w nauce i spadł z średniej 5.1 na 3.5. Miał wtedy 15 lat. Po tym wszystkim co było w szkole postanowił się powiesić. Gdy już był przygotowany sznur i on się przygotował w telewizji reklamowano nowy sezon Totalnej Porażki i otworzono zapisy. On zmienił decyzję i się zapisał do tego programu, by coś udowodnić swoim kolegom ze szkoły.Obecnie ma 16 lat.

Charakter

Jest to bardzo bystry chłopak, ale strasznie marudny i wymądrzały. Jego domenom jest wiedza. Łatwo się dekoncentruje. Przez co zaliczył duży spadek ocen. Jest typem samotnika i osoby działającej indywidualnie. Dla innych jest obojętny, ale bywają "magiczne chwile" kiedy potrafi był przyjazny i chętny do rozmowy.

Ankieta

Jak go oceniasz?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
 
2

Ankieta stworzona dnia cze 30, 2016, o godzinie 08:03.
Oddanych głosów: 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki