FANDOM

Iris
{{{drużyna}}}
Irryss.png
Płeć żenska
Włosy jasny blond
Oczy niebieskie
Rodzina mama,tata(nie żyją)ciocia,wujek,siostra
Lęki ciocia,powrót mordercy rodziców
Talent aktorstwo,zdobywanie pieniędzy,wygrywanie
Ksywy dziewczyna bez serca,kobra

Wiek: 17

Stereotyp: Miły potwór

Typ: Neutalny

Historia

Iris to ambitna, zła, zimna zołza, jednak kiedyś była inna. Miała kochającą rodzinę. Jednak zdarzył się straszny wypadek. Kiedy miała 9 lat jej rodzice zostali bezlitośnie zamordowani, sama by pewnie nie żyła gdyby nie to, że w ostatniej sekundzie przyjechała policja wezwana przez sąsiadów. Mimo wszystko to nie przez to stała się taka jaka jest. Jest zła przez swoją surową ciocię, która ją przygarneła nie dlatego, że ją kochała, tylko dla majątku jej rodziców. Ciocia była dla Iris potworem, biła ją, wyzywała od: Idiotek, nic nieznaczących szmat i inne okropienstwa. To właśnie przez jej ciocię Iris jest taka jaka jest. Jednak w głębi serca to miła, słodka dziewczyna które chętnie każdemu pomoże.

Ciekawostki

  • Mimo że przeważnie jest wredna(nawet gorzej niż wredna)ma dobre serce co oznacza, że jest neutralna.
  • W przyszłości będzie odcinek, w którym dowiemy się kto zabił jej rodziców.
  • Jest wzorowana na: Alejandro, Heather i Stephanie(zła wersja) oraz na: Samey, Emmie i Dj'u (dobra wersja).
  • Jest nazywana kobrą przez to, że w pewnym sensie poluje jak one: Najpierw wypatruje ofiary(kujona), póżniej rusza do ataku i go zdobywa(rozkochuje go w sobie) robi to, by odrabiał za nią lekcje, robił sprawdziany itp.
    • Dzięki temu na koniec roku miała średnią 6,00
  • Przez pierwszy rok mieszkania u cioci była bita.
  • W szkole ma przyjaciół tylko dlatego, że się jej boją.
  • Ogląda ona Totalną Porażkę od 1 sezonu. Jej ulubionymi postaciami są:Heather, Jo, Sky i Devin.
  • Ma ona siostrę, z którą została rozdzielona po tym jak zamieszkała u ciotki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki