FANDOM

Zebranie zostało rozpoczęte 13.02.2015 roku przez Avocadov, a zamknięty 15.02.2015 roku przez: ???

Omawiane Tematy

  • Regulamin
  • Wygląd Strony Głównej
  • Uprawnienia Użytkowników
  • Hymn NFTP
  • Czarna Lista użytkowników
  • Wprowadzenie Tajnych Akt
  • Poradniki dla początkujących

Co ustanowiono

Regulamin

Regulamin na razie pozostaje bez zmian.

Strona Główna

Nie było na ten temat dyskusji, ale został dodany Pasek postępu (Do 1000 stron)

Uprawnienia

Dnia 13 lutego 2015 roku (piątek) nastąpiły poniżej wymienione zmiany w Uprawnieniach:

  • Maka przestał być Adminem i został Rollbackiem z powodu próśb Maksa i LadyBetter skierowanych do Whipa.
  • Maks uzyskał posadę admina, za swoje zasługi dla wiki.
  • LadyBetter od tego dnia ma aż 2 stanowiska. Moderator Czatu i Rollback.

Zmiany te mogą być wycofane dzięki zasadzie Revoked albo Partim Revocata/Partim Cassari które napisze się pod koniec zebrania na czacie. Do ów zasady mają prawo tylko Założyciel (Whip) i Główny Administrator (Maks).

Hymn NFTP

O hymnie zaczęto rozważać już przed zwołaniem Zebrania,lecz dopiero w trakcie spotkania będzie poważnie rozważana kwestia.

Czarna Lista

Projekt został zaakceptowany 13.02.2015 (piątek), Czarna lista została utworzona już dzień później. Przy okazji utworzono "Szarą","Białą" i "Brązową" listę.

  • Każdy użytkownik który zniesławi wikię zostanie wpisany odrazu na szarą listę.
  • Każdy idiota który podejmie próby szpiegowania wiki zostanie zbanowany i wpisany na czarną listę.
  • Każdy palant który zdradzi wikię (przejdzie na inną wikię bez powodu, lub okaże się, że pracuje dla innej wiki) zostanie zbanowany i WPISANY NA CZARNĄ LISTĘ.
  • Szara lista jest dla osób które zawiniły, lecz nie można ich szybko dać na czarną listę (Z powodów dyplomatycznych wiki), oraz osób które są kandydatami do listy.
  • W brązowej liście znajdyją się osoby, które były już na czarnej liście, lecz zostały z niej zdjęte.
  • Biała lista jest dla tych odmienionych. Będzie dyskusja, czy białą i brązową listę nie połączyć w srebrną listę.

O godzinie 17.43. 14 lutego 2015 roku Biała lista została zlikwidowana, a Brązowa Lista przejęła nazwę Białej.

Tajne Akta

Tajne projekty wiki będą mogły być wpisane do tajnych akt, jako Ściśle Tajne. Ujawnienie nawet najmniejszej informacji o zawartości będzie groziło banem na rok.

  • Projekt zaakceptowany.

Poradniki dla początkujących

Projekt został przyjęty przed zebraniem. Na spotkaniu będzie omówiona sprawa poradników. Temat będzie poruszony podczas walnego zebrania.

Informacje Ogólne

Wszelkich ustanowionych rzeczy nie będzie można przywrócić po ich wycofaniu.

Podpisy Administratorów

I Zebranie Administratorów
CHRONOLOGIA
Seria: Lista zebrań administratorów
Następny: II Zebranie Administratorów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki