FANDOM

Daniel(Whip125)
Lokatorzy
136756913
Płeć Męska
Włosy Czarne
Oczy Czarne
Liczba sezonów 1
Miejsce TD:PR - ?/16
Przyjaciele John
Dubbing Jacek Bończyk
Daniel jest postacią z czwartej generacji postaci Whipa125.

Krótka charakterystyka:

Głośna muza? Zimne piwko? Dobre żarcie? Naturalne środowisko Daniela. Uwielbia szeroko pojętą rozrywkę i na imprezach czuje się jak ryba w wodzie. Kompletnie nie przejmuje się życiem i sprawami, które powinny ewentualnie go interesować, np. nauka, praca, zarobki. Lubi też podrywać, chociaż idzie mu to kiepsko. Jest dobry w paru sportach, na przykład w piłce nożnej, siatkówce, koszykówce. Rodzicom Daniela zdążył już dać się we znaki imprezowy tryb życia ich syna, więc pewnego dnia postanowili bez ostrzeżenia wyrzucić go z domu. Chłopak postanowił znaleźć sobie mieszkanie, ale mało kto chciał go przyjąć. W końcu poznał Johna, ale - spodziewając się po nim takiej samej reakcji, co po pozostałych - postanowił zrobić na nim dobre wrażenie, że jest odpowiedzialny, przedsiębiorczy, punktualny itd. na co ten drugi się nabrał i przyjął go do swojego mieszkania. Odtąd obaj panowie stali się lokatorami, ale Daniel dalej zachowuje się tak jak przedtem, co trochę kłóci się z dokładnie odwrotnym do niego charakterem Johna. Przez to obaj nieraz się już kłócili. Daniel stwierdził, że występ w jakimś programie telewizyjnym nieco "rozluźni" jego spiętego kolegę, więc zapisali się do Absurdalnego Wyścigu.

Występowanie:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki