FANDOM

Totalna Porażka:Ostateczne Starcie

odcinek 10 - Chińskie podróby

Początek

Chris: Poprzednio w Totalnej Porażce:Ostatecznym Starciu - wyścig na świętych krowach. Geoff zniekształcił sobie twarz i zrezygnował. Gwen, Dawn i Bridgette uknuły babski spisek przeciwko Luke'owi. Najciekawszy według mnie był moment kiedy wszystko obróciło się przeciw niemu i musiał wyśpiewać to co mu kazały. Kto dzisiaj odpadnie? Jakie będzie wyzwanie? Musicie koniecznie przeczytać ten odcinek Totalnej Porażki:Ostatecznego Staaaaaaaaaaaaaaaarciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Intro

"Ja chciałbym być sławny"

Kamera wyskakuje z dziury na lotnisku, druga ze skrzydła samolotu i trzecia z kibelka. Kamera wędruje przez cały świat. Pokazuje kłócących się na lotnisku Louisa i Jo. Louis popycha Jo, potem Jo popycha Louisa i ten się przewraca. Kamera wędruje dalej. Wlatuje do wód Oceanu Atlantyckiego i pokazuje pływającego w nim Owena. Zbliżają się do niego piranie. Owen puszcza na nie bąka i piranie zdychają. Kamera wraz z bąkami w bańkach płynie na powierzchnię gdzie Bridgette surfuje. Zapach bąków sprawia że mdleje i wpada do wody. Obok na plaży na kamieniu Dawn medytuje.Kamera przenosi się do Francji gdzie przy Wieży Eiffla Courtney tańczy. Po lewej są Duncan i Gwen trzymający się za ręce. Duncan rzuca butem w Courtney, śmieje się z niej i zaczyna się całować z Gwen. Kamera przechodzi do Włoch, gdzie Kamil wybiega z pizzerii z ukradzioną pizzą. Za nim wybiega właściciel, macha pięścią i pokazuje mu fuck off. Kamera pokazuje Egipt, gdzie Mike zmienił się w Svetlanę i wskoczył na czubek piramidy. Na dole B majstruje przy piramidzie. W Indiach Heather goni Matsu, ale Luke podstawia jej nogę i ta się przewraca. Matsu podchodzi do Luke'a, przybijają piątkę i śmieją się z niej. W Nowym Jorku Alex przygląda się Statui Wolności. Drapie się po głowie i zaczyna biec w jej stronę. Zanim dobiega do niej, ona wybucha i po prawej pojawia się Chris z pilotem. Alex patrzy gniewnie na Chrisa. Na koniec wszyscy zawodnicy stają w kole i pochyleni trzymają się nawzajem. Kamera pokazuje się między nimi. Pokazuje co chwilę głowę innego zawodnika, a na końcu Chrisa. Kamera uderza Chrisa, odbija się od niego i pokazuje się napis Totalna Porażka:Ostateczne Starcie.

Pierwsza klasa

Bridgette i Gwen.

Gwen: Szkoda że nie ma tu z nami Dawn...

Bridgette: Tak, szkoda. Ale gdyby tu była, to wtedy jednej z nas by tu nie było.

Gwen: Ale dobra z niej kumpela. A to co zrobił Luke... to był jeden z najlepszych dla mnie momentów w całym programie.

Klasa ekonomiczna

Luke siedzi czerwony ze wstydu i złości, bo dalej nie może zapomnieć tamtego upokorzenia.

Alex: Wyluzuj, zapomnij o tym. Jeszcze się na nich odegrasz.

Luke: Alex, sorki za tamto w poprzednim sezonie. Rozejm? Razem je pokonamy.

Dawn: Wiecie, że ja wszystko słyszę?

Alex: Okej.

Przybijają żółwika.

W trakcie tej rozmowy kamera przesuwa się nieco w lewo, ukazując cień czyjejś sylwetki... potem wraca z powrotem.

B wzruszył się ich rozmową, łza mu poleciała i zaczął klaskać.

Luke: Dobra, daruj sobie.

Wyzwanie

Chiny.

Chris: Jesteśmy w Chinach. Tutaj odbędą się 2 wyzwania. Pierwsze, po którym wyeliminuję 3 osoby - 2 z walki o nietykalność a jedną z gry. Pierwszym wyzwaniem będzie jedzenie pałeczkami ryżu na czas.

Wyzwanie I

Chef przynosi 7 misek ryżu i pałeczki dla każdego.

Chris: Gotowi? Jeść.

Wszyscy zaczynają jeść.

Luke zjada bardzo szybko, skończył już połowę.

Alex: Jak ty to robisz?

Luke: Mam dryg do takich małych sztućców.

Alex zjadł jedną czwartą.

Gwen i Bridgette też szybko idzie.

Bridgette: To jest nawet pyszne.

Bridgette zaczyna jeść szybciej niż Alex i próbuje dogonić Luke'a, ale on już skończył jeść.

Luke: Skończyłem.

Chris: Więc dostaniesz nagrodę która pomoże ci w drugim wyzwaniu. Śpieszcie się, została tylko jedna nagroda.

Bridgette w tym czasie skończyła.

Chris: Druga nagroda też zaklepana. Ale zostały jeszcze 2 wolne przepustki do następnego wyzwania, więc jedzcie.

Gwen skończyła jeść.

Gwen: I już.

Chris: Jeszcze tylko jedno wolne miejsce. Kto je zajmie?

Alex: Ja! (skończył jeść)

Chris: Okej,więc wy troje odpadacie. Ale kto będzie ostatni z tej trójki? Zobaczmy.

B mizernie próbuje złapać ryż na pałeczkę.

Dawn i Duncan kończą.

Chris: Okej, żegnamy B. Marsz do samolotu.

B ze zwieszoną głową poszedł w stronę samolotu.

Chris: A ja zapraszam na drugie wyzwanie tych co nie odpadli.

Wyzwanie II

Chris: Tutaj będziecie ze sobą walczyć. Luke i Bridgette dostają nunchaku a Gwen i Alex pałki.

Luke vS Gwen

Luke: Czekałem na tą walkę. Czas byś się przekonała jak działa zemsta Luke'a.

Gwen: O, może będzie taki sezon. Totalna Porażka:Zemsta Luke'a.

Luke: To byłby niezły pomysł ale nie!

Uderza w nią a ona spada z platformy.

Chris: Luke wygrywa walkę.

Alex vs Bridgette

Alex: Załatwmy to szybko. Nie lubię krzywdzić dziewczyn. Dlatego ty zacznij.

Bridgette próbuje uderzyć go nunchaku. On unika.

Alex: Teraz ja.

Uderza ją pałką w głowę. Ona traci równowagę i spada.

Alex: Podejrzewam że zrobiła to umyślnie...

Chris: No to czeka nas finałowa walka która zdecyduje o nietykalności!

Alex vS Luke

Luke(cicho): Dam ci wygrać. Ale zabierz mnie ze sobą do pierwszej klasy. I pozbędziemy się Duncana.

Alex:(cicho):Okej.

Luke uderza nunchaku Alexa. Trafia.

Alex zamachnął się i uderzył Luke'a. Ten symulując że to go zabolało złapał się za serce i spadł.

Chris: Alex zobywa nietykalność! Wybierz osobę towarzyszącą w pierwszej klasie.

Alex: Luke.

Ceremonia eliminacji

Chris: To było żałosne. Ale komentarze zostawię czytającym... a zostają Alex, Luke,Bridgette, Gwen i...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Dawn. A Duncana zapraszam, razem z B, do Buciora Wstydu.

Chris ich wystrzelił.

Duncan:AAAAAAAAAAA!

Chris: Dwóch wystrzeliłem, a było słuchać tylko jednego. No nic. Czytajcie Totalną Porażkę:Ostateczne Starcie!

KONIEC :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki