FANDOM

AUDYCJE UCZESTNIKÓW PROGRAMU TOTALNA PORAŻKA NA LLORET DE MAR.

John

John : Siemka! Jestem John, wystąpie w Totalnej Porażce na Lloret De Mar. Chciałbym poznać nowych ludzi, moze zdobędę nowych kumpli :). Mam też nadzieję, że nie podpadnę nikomu i nie odpadnę z gry szybko. Tyle? Spoczi. Do zobaczenia! :D

Melissa

Melissa : Co? Jak? Już na wizji? Okej. Czeeeść, jestem Melissa, wezmę udział w Totalnej Porażce na Lloret De Mar! Dlaczego tam wystąpię? Jestem miła, przyjazna dla społeczeństwa i bardzo lubię sport i zwierzątka. Ale nie radzę mnie denerwować ;o. *Nagle ktoś straskał jej okno z pokoju piłką*. - K***A !!!! CO ZA PRZYDUP ROZ****Ł MI OKNO??!!! WYP*******Ć Z TYM GÓWNEM! Dalej jesteśmy na wizji?! O nie :O! Eeee, koniec! Dobra wyłącz to, wyłącz to!

Roger

Roger : Eloo! Roger to ja! Jestem podróżnikiem, dzika fauna jest zajebista! Wyjeżdżam na Lloret De Mar, żeby zdobyć hajs na wycieczkę do Dubaju. Samemu się nie zarobi xD.

Phoebe

Phoebe : Dlaczego to ja wygram? Jestem zwinna, sprytna, mądra, ładna i nie naiwna. Ci frajerzy nie mają ze mną szans ;). Jeśli któreś z nich mi przeszkodzi, to obiecuję, że dostaną bardzo surowa nauczkę a w konsekswencji wylecą. To wszystko.

George

George : Siema, tu George. Jestem taki podjarany tym, że wystapie w Totalnej Porażce :D Oby byli świetni ludzie. Pewnie będzie ktoś zły, ale nie będe się tym przejmował. Hmm, ciekawe czy mnie polubią. Cóż, muszę lecieć, narka!

Luis

Luis : Tu Luis! Jestem z Meksyku. Kocham sport, to moje drugie imię. Chcę poznać jakąś piękną senioritę. Pewnie dużo chętnych będzie, w końcu jaka laska nie poleci na przystojnego latynosa? Tylko el gaviota. Wystąpie razem z moją siostrzyczką Laylą.

Layla

Layla : Luis się popisywał c'nie? Ehh, zawsze się popisuje. Lubi, gdy zwraca się na niego uwagę. Ale to moja audycja, wiec hejka! Jestem Layla. Mam 17 lat. Mieszkam w Mexico City, chciałabym wygrać milion, wygraną przeznaczyłabym na cele charytatywne dla dzieci i zwierzątek. I dla mnie także. Chyba wystarczy. Papa! :)

Zack

Zack : Nazwali mnie Zack. To ja wygram ten show, nikt i nic mnie nie powstrzyma? Coś jeszcze...?

Andrew

Andrew : Dzień dobry. Jestem Andrew. Uczę historii, mam 2 psy i lubię grać w gry komputerowe. Wystąpie w Totalnej Porażce na Lloret De Mar i chcę poznać fajną dziewczynę. Życzcie mi powodzenia!

Ben

Ben : Mam coś do powiedzenia. Dlaczego to ja wygram? Jestem inteligentny, przystojny i potrafię manipulować. Jeśli któreś z tych piętnastu innych frajerów będzie chciało mi przeszkodzić, to sami zobaczycie, co się będzie działo. Dziękuję.

Sunny

Sunny : Hyhyhyhy. Jestem Sunny, mam 17 lat, i słodkiego milutkiego koteczka <3. Jaką mam strategię? Będę udawała miłą, a gdy ktoś uwierzy, że taka jestem - bum! Już po nim! Niby dwulicowa? Nieee, tylko chcę wygrać. Każdy zrobiłby to samo na moim miejscu. Do zobaczenia w telewizji. Paaa!

Martin

Martin : Najtwardszy, najsilniejszy, najgroźniejszy! To właśnie ja! Ci frajerzy pożałują, że postanowili walczyc o ten hajs ze mną!

Cassidy

Cassidy : Hejcia naklejcia! Jestem Cassidy, ale wolę gdy mówią na mnie Cass. Mam siostrę, Kassidy. Będziemy walczyć o ten dom na Lloret. Chciałabym, żeby wszyscy byli mili, mam nadzieję, że moje stosunki z Kass się poprawią. *Słychać głos Kassidy : Nie mów na mnie Kass!* Eeee, to tyle, kibicujcie mi!

Kassidy

Kassidy : Ta frajerka, moja pożalsięboże siostra jest idiotką. Myśli, że znowu obróci sobie innych wokół palca i będzie pupilką nawet Blaineley. To jej się nie uda! I nikt nie będzie mówił na mnie Kass! Yyyhhh! Obyśmy były w przeciwnych drużynach! A jeśli już będę z nią w zespole, to dopilnuję, że Cassidy szybko odpadnie. Tyle mam do powiedzenia. Dziękuję za uwagę.

Wendy

Wendy : Jestem Wendy, uwielbiam się stroić i nienawidzę tego ch******a - anime! Nie lubię też ciot, więc jeśli będzie w tym programie jakaś pipa, niech ma się na baczności! Nie licząc tego, jestem miła i fajna, przynajmniej tak mi się wydaje. Ok, pa.

Ashley

Ashley : Pindżunia się zgłasza! Heeej, jestem Ashley. Uwielbiam imprezować, kocham drinki. Chyba wystarczy. Co by tu dodać, narazie. Zobaczycie mnie w reality! :D

Więcej z Fandomu

Losowa wiki