FANDOM

Wygląd

Amy jest latynoską. Ma lekko brązową skórę. Jest dosyć wysoka. Ma długie, proste, czarne włosy sięgające jej pępka.Ma długi prosty nos, duże usta i brązowe oczy. Ma na sobie kawałek skóry geparda. Spódniczkę ma zrobioną z dużych i długichliści, sklejonych żywicą. Chodzi na boso. Jest szczupła i wysportowana.

Charakter

Amy niestety jest troche cofnięta umysłowo. Widzi i słyszy wszystko tak jak zwierzą. Na gwałtowne ruchy reaguje syknięciem i odskokiem. Ma bardzo słabo rozwiniętą zdolność mówienia, przez co jej pomysły nie mogą być przekazane tak jak ona sobie je wyobraża. jest bardzo kreatywna i pomysłowa. Przecież musiała sobie poradzić przez kilka lat samemu na wyspie. Lubi rywalizować i kocha bójki. Jest ciągle brudna i myje się tylko w morzu, ponieważ boi się "magicznej wody, wypluwanej przez węża". Nie pojmuje technologii. Nienawidzi Chris'a, ponieważ to przez niego spędziła tyle czasu na wyspie. Jest miła, ale nie powinno się jej wchodzić w drogę.

Dlaczego Amy była na wyspie?

Kiedyś Chris prowadził obóz letni na dla dzieci na wyspie. Brała ona w nim udział. Miała wtedy pięć lat. Gdy obóz się kończył ona poszła przejść się po lesie. Gdy wróciła nikogo już nie było. Wszyscy odjechali pozostawiając ją na pastwę losu.

Ciekawostki

Lubicie tą postać?
 
5
 
0
 
3
 
2
 
1

Ankieta stworzona dnia maj 11, 2014, o godzinie 14:25.
Oddanych głosów: 11

Więcej z Fandomu

Losowa wiki