FANDOM

Alex(Whip125)
Małpy

Średniowieczni Rycerze
Szurnięci Autostopowicze
Szaleni Podróżnicy
Natrętne Komary

136246898.png
Płeć Męska
Włosy czarne
Oczy brązowe
Miejsce TP:IW - 5.

TP:PwC - 5.
TP:OS - 1.
TP: TF - 7/8.

Przyjaciele Kamil, Woody, Luke(od TP:OS), Damien, Matsu
Wrogowie Louis, Luke (tylko w TP:PwC)
Talent pomysłowość, błyskotliwy umysł
Alex - zwykle słynął z dobrych pomysłów, które nieraz ułatwiały mu wszystko, co robił. Do każdego napotkanego problemu stara się znaleźć lub wynaleźć nietuzinkowe rozwiązanie. Swoim przyjaciołom zawsze służy radą i pomocą, a dla wrogów potrafi być solą w oku i trudnym do pokonania przeciwnikiem. Nie popiera antagonistów.

Występowanie:

Sezon TP:ND TP:IW TP:PwC TP:OS TP:TF
Czy brał udział: Nie Tak Tak Tak Tak
Miejsce: 5. 5. 1. 7/8.
Rola: Zawodnik Zawodnik Zawodnik Zawodnik
Drużyna: Małpy Rycerze Podróżnicy1 Komary

Totalna Porażka:Nawiedzony Dom

Odcinek 8 - Alex prowadził Podsumowanie. Zadał łącznie 9 pytań - 2 do Anny Marii, 2 do Sama, 1 do Staci, 2 do Scotta, 1 do Zoey i 1 do Bricka. Poprowadził też głosowanie.

Totalna Porażka:Inna Wyspa

Odcinek 1 – Brał udział w wyzwaniu. Widać było, jak podnosi na duchu Toma. Później został wybrany przez Woody'ego do drużyny Małp.

Odcinek 2 – Wraz z drużyną zbiera banany. Zwraca uwagę na to, że mają ich za mało. Później ze zdziwieniem zauważa, że wszystkie zniknęły, bo Owen je zjadł. Następnie chwali zdolność Kamila do celnego strzelania. Wpada na pomysł, który przynosi drużynie zwycięstwo.

Odcinek 3 – Podczas narady zasugerował, żeby Duncan poszedł na pole minowe. Sam został również do tego wyznaczony. Odwrócił uwagę przeciwników, żeby Gwen mogła wygrać. Ta jednak przegrała. Na ceremonii eliminacji razem z Woody'm powiedzieli Chrisowi, że drużyna przeciwna zagrała nieczysto i to oni powinni przegrać. Chris jednak to ignoruje.

Odcinek 4 - W stogu siana wyciąga magnes i wygrywa wyzwanie dla drużyny.

Odcinek 6  -  W wyzwaniu był w parze z Woody'm. Dzięki jego pomysłom obaj wygrywają.

Odcinek 7 - Chciał podzielić się z drużyną swoją strategią, ale Woody mu przerwał i chciał sam coś wykombinować. Alex zdał się więc na Woody'ego i zaufał mu, jednak jego plan zawiódł.

Odcinek 8 – Popiera Toma w kwestii współpracy. Później obstawia, że morderca złapie Luke'a w 5 minut. Ma rację. Następnie sam zostaje złapany.

Odcinek 10 - Zdziwiony pyta Matsu, co to jest Taiyaki, oraz stwierdza, że nie ma prawa jazdy. Wybiera Toyotę i w driftingu uzyskuje 7 punktów.

Odcinek 11 - Wciela w życie plan "wolnej jazdy" i dobrze na tym wychodzi. Później, dzięki szczęściu( a dokładniej Luke'owi, który napuścił w zemście Ezekiela na Oscara), wygrał rajd rowerowy.

Odcinek 12 - Wchodzi do składu dwuosobowej Drużyny Chłopaków, razem z Kamilem. Przez tego drugiego chodzą obaj w kółko w labiryncie. Alex wpada na kolejny pomysł, który pomoże im wygrać. Niestety, widzi to Matsu i dyskwalifikuje ich obu za oszustwo. W tym właśnie odcinku, Alex odpada.

Odcinek 15 – Pomaga Kamilowi w finale spowalniając Heather. Dzięki temu Kamil wychodzi na prowadzenie. Później wraz z resztą uczestników z tego sezonu oraz Matsu, zostaje złapany przez piratów, a potem wypuszczony. Wraz z pozostałymi uczestnikami TP:IW podrzuca do góry zwycięzcę - Kamila.

Totalna Porażka:Podróż w Czasie

Odcinek 1 - Wypowiada pierwsze słowa sezonu. Pyta, jak to jest być zwycięzcą TP:IW.

Odcinek 2 - Kwestionuje zdolności przywódcze Louisa. Bierze udział w wyzwaniu, na koniec pyta ze zdziwieniem kto zgasił ich ognisko.

Odcinek 3 - Zostaje "zapuszkowany" w zbroję razem z resztą drużyny, jak przystało na "Rycerzy". Zostaje popchnięty przez Luke'a. Później zostaje wyznaczony do eliminacji.

Odcinek 9 - Alex powraca po sześcioodcinkowej przerwie, wpada w kłótnię z Louisem o dość błahy powód. Podczas przechadzki po średniowiecznym mieście nie rozumie o czym mówią ludzie. Bierze udział w obu wyzwaniach. Jego drużyna wygrywa dogrywkę.

Odcinek 11 - Alex cieszy się, że Louis uznał go za sprytniejszego od siebie. Póżniej próbuje wykombinować coś odpowiedniego do wyzwania.

Odcinek 12 - Złośliwie przyrównuje Luke'a i Louisa do Heather i Alejandro, i przez to wywołuje "III wojnę światową" między sobą a nimi dwoma. Podczas wyzwania strategicznie pomaga Leshawnie. Podczas głosowania jest ujawnione, że głosował na Luke'a (on sam nie ujawnił tego, było to pokazane pod koniec odcinka)

Odcinek 13 - Na początku krótka "wymiana zdań" między nim a Luke'm. W czasie wyzwania jest zadowolony, że wreszcie jest to coś w czym może się sprawdzić. Gdy skonstruował już wynalazek, Luke mu go ukradł. Później został przez niego wykołowany (Luke przebrał się za starca, Alex się nie połapał).Luke'owi udaje się zatrzymać ukradzione dzieło Alexa, jednak tuż przed wygraniem wyzwania niespodziewanie zostaje przez niego pokonany.

Odcinek 15 - Walczy z Luke'm i Louisem w UFO, powodując przegraną tego trzeciego. Później pokonuje go Luke, który sprawia, że jego UFO zaczyna się kręcić dookoła własnej osi, myli kierunki i kończy ostatni na mecie. Odpada po raz drugi, i już nie wraca jako uczestnik.

Odcinek 18 - Alex po raz ostatni w PwC pojawia się w finale, gdzie zostaje wyznaczony jako pomocnik dla Matsu, który walczy w dogrywce z Luke'm. Z początku pomaga nieudolnie, potem idzie mu lepiej, aż w końcu ulega sabotażowi Louisa i przez to Matsu przegrywa dogrywkę, wpuszczając Luke'a do finału. Na samej końcówce idzie wraz z pozostałymi zawodnikami tego sezonu, żeby wystrzelić Chrisa z Rękawicy Wstydu.

Galeria:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki